الجزیره اجلاس بغداد را از نظر مشارکت سران عرب قابل توجه خواند
نوشته شده توسط : احسانی
 
الجزیره اجلاس بغداد را از نظر مشارکت سران عرب قابل توجه خواند

خبرگزاری فارس: شبکه خبری الجزیره قطر امروز (پنجشنبه) در گزارشی درباره نشست سران عرب در بغداد، این اجلاس را از نظر میزان حضور سران کشورها قابل توجه خواند.

خبرگزاری فارس: الجزیره اجلاس بغداد را از نظر مشارکت سران عرب قابل توجه خواند

 

به گزارش فارس، شبکه خبری الجزیره در گزارشی از نشست سران عرب در بغداد نوشت که روز گذشته 17 وزیر خارجه عرب در اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در بغداد حضور داشتند که به ندرت در نشست‌های گذشته این اتحادیه چنین حضور گسترده‌ای ثبت شده است.

براساس آخرین اخبار به دست آمده 10 نفر از سران کشورهای عربی برای شرکت در اجلاس بغداد وارد این شهر شده‌اند که این تعداد نیز قابل توجه است.

الجزیره در ادامه گزارش خود از اجلاس سران عرب در بغداد تاکید کرد که این نشست را می‌توان از جنبه‌های سیاسی، دیپلماتیک، رسانه‌ای و حتی امنیتی موفق توصیف کرد.

این شبکه افزود: دولت عراق و نیروهای امنیتی این کشور همه تلاش خود را برای تامین امنیت این اجلاس بکار گرفته‌اند و اقدامات امنیتی شدیدی که در شهر بغداد اتخاذ شده در هیچ نشستی سابقه نداشته است.

سران عرب در اجلاس امروز خود مسائل مربوط به سوریه، سومالی، یمن، مبارزه با تروریسم، همکاری‌های فیما بین کشورهای عربی و توصیه‌های مربوط به راهبردهای منابع آب، گردشگری، مقابله با بلایا و مکان برگزاری اجلاس آینده سران عرب را بررسی می‌کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: